Dreamsoft, Europe Software distributor Poland
  • Inquiry for price
Software manufacturers

    Czy wiedzieli Państwo: Lekcje wideo, Moja pierwsza strona we Flash?
    seria samouczków: Actionscript dla początkujących w SWiSH Max
    Więcej tutoriali na blog.swish.pl

    Podstawy, pierwsze spojrzenie

    SWiSH Max wspiera kreatory i szablony, komponenty, bibliotekę zawartości, efekty tekstowe, ActionScript 2.0, ścieżkę ruchu i wiele innych. Odznacza się nowoczesnym interfacem użytkownika i dostępnością wielu szablonów stron www.
    SWiSH Max, tak jak i Adobe Flash®, wspiera animację obiektów wzdłuż osi czasu. Dlatego umiejętność animacji Flash SWiSH Maxie, będzie mogła zostać wykorzystana do także w Adobe Flash®.
    Animacja po osi czasu to ważne kryterium doboru optymalnego programu do animacji Flash....

    Interface użytkownika

    Interface użytkownika


    Pokaz zdjęć we Flash za pomocą SWiSH Max Instruktaż, jak wykonać pokaz zdjęć we Flash, pokaz slajdów, za pomocą SWiSH Max4

    Pierwszy baner, efekt Przesuń

    Jak wykonać Pierwszy Baner z użyciem prostych efektów zmiany położenia (przesuń), przewijaj z lub przewijaj do ...


    Filmy wideo flash w SWiSH Max

    Odwiedzając portale internetowe, często Państwo widzą filmy wideo wtopione w banery flash, to nowy trend w reklamie. Ten wpis pokazuje, jak to zrobić w SWiSH Maxie...


    Wyskakujący baner na górnej warstwie (brandmark, top layer banner) Pokażemy, jak wyświetlić taki baner na najwyższej warstwie html, jak go zamknąć. Celowo użyjemy techniki przezroczystości, tak by widoczne były jedynie nieprzezroczyste części banera, a jego tło niewidoczne. Pokażemy też jak najprościej przekazać parametry do Flash używać parametrów FlashVars. Jak przekazać parametr adClick do banera np. AdWords.

    Zobacz baner na warstwie


    Formularz kontaktowy we Flash w SWiSH Max / Komunikacja z PHP W poniższym przykładzie przygotujemy formularz kontaktowy, ktory wyśle informacje do strony PHP i odbierze od niej wynik. Strona PHP wyśle e-mail do właściciela strony.
     

    Blask, efekt blasku po napisie W tym tutorialu wykonamy efekt Blasku przechodzący przez napis...

    Pasek informacyjny we Flashu (ticker tape) Z pewnością widzieliście Państwo przewijane paski informacji, np. w nowoczesnych telewizjach informacyjnych czy biznesowych.

    Są one bardzo wygodne by przedstawić ważne informacje na niewielkiej przestrzeni. Animacja tych pasków zwiększa zainteresowanie oglądającego i często powoduje dłuższe skupienie wzroku do momentu obejrzenia całego cyklu. Niżej pokazaliśmy, jak stworzyć taki pasek infomacyjny za pomocą SWiSH Maxa i nowego komponentu Menu_tickertape ...

    Linki z rozwijanej listy (A Combo of links) Komponent rozwijanej listy ComboBox_szary i funkcja skryptu getURL() mogą być użyte w celu stworzenia rozwijanej listy, która po wybraniu danego elementu, przekieruje po określony adres strony www, np. w celu wykonania linków innych stron, podstron ...
    Jak wykonać kartę Flash z życzeniami w SWiSH Max ? Instruktaż, jak korzystając z załączonych komponentów wykonać taką kartkę Dzięki wykorzystaniu komponentów SWiSH Max i SWiSH miniMax2, wykonanie tej kartki zajęło mi 30 minut. Rezultat jest niżej...

    Tutoriale producenta Tutoriale do poszczególnych programów ...
    SWiSH-DB Tutoriale zewnątrznego dostawcy ...
    SWiSH Max Tutorials Tutoriale zewnątrznego dostawcy ...

    Actionscript dla początkujących

    Następujące samouczki (tutoriale) skryptu mogą być załadowane z menu (Plik | Przykłady | Tutoriale | nazwapliku.swi).  Ta seria jest też dostępna na oddzielnej stronie Acionscript dla początkujących.

    Plik .swi

    Nazwa samouczka

    Cel

    Witaj_Świecie_Hello_World.swi

    Witaj_Świecie albo Hello_World

    Pokazuje użycie polecenia trace i Panelu Debug

    kontrola_przepływu.swi

    Zmienne i sterowanie przepływem

    Demonstruje użycie zmiennych i instrukcji if i while

    Przycisk_przykład.swi

    Przykład przycisku

    Demonstruje zdarzenie Przycisku on(release) - na puszczenie przycisku myszy

    Przycisk1.swi

    Przycisk z efektem najazdu myszy, tzw. rollOver

    Demonstruje zdarzenia on(rollOver), on(rollOut) Zdarzenia Przycisku.

    Demonstruje właściwości _xscale i _yscale

    Kalkulator.swi

    Kalkulator

    Przedstawia Obiekty Tekstowe w trybie Wprowadzanym i Dynamicznym. Wprowadza do Obiektu Math

    Właściwości.swi

    Właściwości Obiektu

    Przedstawia właściwości obiektu:

    _X, _Y, _xscale, _yscale, _width, _height, _alpha, _rotation, _name i _visible

    Przeciąganie.swi

    Przeciąganie myszą

    Przedstawia metody startDragUnlocked(), startDragLocked() i stopDrag(). Wprowadza do zdarzeń onSelfEvent( press-wciśnięcie ) i onSelfEvent( release-puszczenie ) by rozpocząć i zakończyć ciągnięcie

    zrzucenie_obiektu.swi

    Ciągnięcie i upuszczenie obiektu

    Rozpoznanie upuszczenie obiektu w danym miejscu

    Kolizja.swi

    Detekcja kolizji

    Przedstawia metody isNearTarget() i isNearThis()

    Gra.swi

    Proste granie

    Przedstawia tworzenie funkcji użytkownika, użycie obsługi zdarzeń onSelfEvent (load) by zainicjować zmienne i użyć funkcji obsługi zdarzeń onSelfEvent (enterFrame) by animować obiekty

    Gra1.swi

    Właściwości fizyczne

    Pokazuje różne funkcje w grach, które mogą być prostsze przy użyciu Fizycznych Właściwości.

    film_sterowanie.swi

    Sterowanie odtwarzaniem filmu

    Demonstruje, jak sterować odtwarzaniem na osi czasu , w Klipach, i jak klipy mogą sterować odtwarzaniem osi czasu głównego filmu, używając różnych wariantów akcji gotoAndPlay().

    Witajcie.swi

    Wprowadzany i Dynamiczny Tekst

    Demonstruje, jak użytkownicy mogą dodać tekst do filmu, tak by mógł być użyty w późniejszym czasie w tym samym filmie.  Przedstawia metody do wprowadzania tekstu w formularzach, korzystając z obiektów tekstu ustawionych w tryb Wprowadzany i zachowywanie tej informacji, jako zmienna, która może być wykorzystana w dynamicznej zawartości.

    Maks_tablica_maxarray.swi

    Tablice i liczby pseudolosowe

    Demonstruje, jak użyć tablice by wyświetlić losowy komunikat. Przedstawia metody Tablic i Math.randomInt()

    Komunikat_tekstowy.swi

    Transfer danych - teksty

    Demonstruje , jak dane mogą być przekazywane do i z .htm, .asp, .php lub plików tekstowych, które znajdują się na serwerze.

    Przedstawia metody loadVariables() i pokazuje, jak możesz załadować zewnętrzny plik tekestowy .txt do twojego filmu w czasie jego wykonywania.

    Rekomendujemy by przy przechodzeniu przez tutoriale subpanel Asysty był włączony w Panelu Skrypt, do wprowadzania argumentów akcji i funkcji. Przyjmujemy, że jesteś już zapoznany z narzędziami rysującymi SWiSH Maxa.

    Powiązane tematy: Tutoriale Flash, Actionscript Main page
    Specials
    Adobe Premiere CC for teams
    Adobe Premiere CC for teams
    price for each.: 494.31EUR (401.88EUR + VAT)
    484.43EUR (393.84EUR + VAT)
    Adobe Premiere CC for teams license - for companies and organizations for one year. Adobe Adobe Premiere CC for teams is an advanced video editing program. ...
    Saturday 19 April 2025
    83037770 requests since beginning
    (c) Copyright by Dreamsoft 2025.Our store use cookies for processing orders: privacy notice. All orders processed under terms of use.