RealVNC Connect PLUS - licencja RealVNC na rok.
Model licencji RealVNC Connect PLUS: cena za urządzenie docelowe.
RealVNC to wieloplatformowe oprogramo ...
cena za szt.: 1306,46zł (1062,16zł + VAT) 1293,39zł (1051,54zł + VAT)
SupRemo Business licencja na rok na 3 równoczesne połączenia lub więcej. SupRemo pozwala na szybki i łatwy zdalny dostęp, zdalne wsparcie i zdalne zarządzanie dla organizacji, firmy, administracji publicznej.
cena za szt.: 863,14zł (701,74zł + VAT) 854,52zł (694,73zł + VAT)
Microsoft 365 Apps for business license for one year for 1 user and up to 5 of their devices.
Classic versions of Word , Excel , PowerPoint and Outlook ...
SWiSH Max wspiera kreatory i szablony, komponenty, bibliotekę zawartości, efekty tekstowe, ActionScript 2.0, ścieżkę ruchu i wiele innych. Odznacza się nowoczesnym interfacem użytkownika i dostępnością wielu szablonów stron www. SWiSH Max, tak jak i Adobe Flash®, wspiera animację obiektów wzdłuż osi czasu. Dlatego umiejętność animacji Flash SWiSH Maxie, będzie mogła zostać wykorzystana do także w Adobe Flash®. Animacja po osi czasu to ważne kryterium doboru optymalnego programu do animacji Flash....
Odwiedzając portale internetowe, często Państwo widzą filmy wideo wtopione w banery flash, to nowy trend w reklamie. Ten wpis pokazuje, jak to zrobić w SWiSH Maxie...
Pokażemy, jak wyświetlić taki baner na najwyższej warstwie html, jak go zamknąć. Celowo użyjemy techniki przezroczystości, tak by widoczne były jedynie nieprzezroczyste części banera, a jego tło niewidoczne. Pokażemy też jak najprościej przekazać parametry do Flash używać parametrów FlashVars. Jak przekazać parametr adClick do banera np. AdWords.
W poniższym przykładzie przygotujemy formularz kontaktowy, ktory wyśle informacje do strony PHP i odbierze od niej wynik. Strona PHP wyśle e-mail do właściciela strony.
Z pewnością widzieliście Państwo przewijane paski informacji, np. w nowoczesnych telewizjach informacyjnych czy biznesowych.
Są one bardzo wygodne by przedstawić ważne informacje na niewielkiej przestrzeni. Animacja tych pasków zwiększa zainteresowanie oglądającego i często powoduje dłuższe skupienie wzroku do momentu obejrzenia całego cyklu. Niżej pokazaliśmy, jak stworzyć taki pasek infomacyjny za pomocą SWiSH Maxa i nowego komponentu Menu_tickertape ...
Komponent rozwijanej listy ComboBox_szary i funkcja skryptu getURL() mogą być użyte w celu stworzenia rozwijanej listy, która po wybraniu danego elementu, przekieruje po określony adres strony www, np. w celu wykonania linków innych stron, podstron ...
Instruktaż, jak korzystając z załączonych komponentów wykonać taką kartkę Dzięki wykorzystaniu komponentów SWiSH Max i SWiSH miniMax2, wykonanie tej kartki zajęło mi 30 minut. Rezultat jest niżej...
Następujące samouczki (tutoriale) skryptu mogą być załadowane z menu (Plik | Przykłady | Tutoriale | nazwapliku.swi). Ta seria jest też dostępna na oddzielnej stronie Acionscript dla początkujących.
Przedstawia metody startDragUnlocked(), startDragLocked() i stopDrag(). Wprowadza do zdarzeń onSelfEvent( press-wciśnięcie ) i onSelfEvent( release-puszczenie ) by rozpocząć i zakończyć ciągnięcie
Przedstawia tworzenie funkcji użytkownika, użycie obsługi zdarzeń onSelfEvent (load) by zainicjować zmienne i użyć funkcji obsługi zdarzeń onSelfEvent (enterFrame) by animować obiekty
Demonstruje, jak sterować odtwarzaniem na osi czasu , w Klipach, i jak klipy mogą sterować odtwarzaniem osi czasu głównego filmu, używając różnych wariantów akcji gotoAndPlay().
Demonstruje, jak użytkownicy mogą dodać tekst do filmu, tak by mógł być użyty w późniejszym czasie w tym samym filmie. Przedstawia metody do wprowadzania tekstu w formularzach, korzystając z obiektów tekstu ustawionych w tryb Wprowadzany i zachowywanie tej informacji, jako zmienna, która może być wykorzystana w dynamicznej zawartości.
Demonstruje , jak dane mogą być przekazywane do i z .htm, .asp, .php lub plików tekstowych, które znajdują się na serwerze.
Przedstawia metody loadVariables() i pokazuje, jak możesz załadować zewnętrzny plik tekestowy .txt do twojego filmu w czasie jego wykonywania.
Rekomendujemy by przy przechodzeniu przez tutoriale subpanel Asysty był włączony w Panelu Skrypt, do wprowadzania argumentów akcji i funkcji. Przyjmujemy, że jesteś już zapoznany z narzędziami rysującymi SWiSH Maxa.
(c) Copyright by Dreamsoft 2024. Wszelkie prawa do publikowanej treści zastrzeżone. Nasz sklep z oprogramowaniem wykorzystuje pliki Cookies do sprzedaży oprogramowania: polityka prywatności. Zamówienia są realizowane w oparciu o regulamin sklepu.