SupRemo Solo z licencją na 2 lata to łatwy i szybki program do zdalnego dostępu, zdalnej pracy, zdalnej pomocy z licencją na rok z polską fakturą VAT w korzystnej cenie. Supremo Solo zapewnia 1 równoczesne połączenie.
Uzyskaj dostęp i kontroluj zdalne komputery i serwery za pomocą SupRemo zaledwie w kilku kliknięć, gdziekolwiek jesteś. Nie wymaga instalacji ani konfiguracji, zmian na routerach. Supremo eliminuje straty czasu i koszty dojazdów.
SupRemo zapewnia wspólny schowek, zdalny wydruk, kopiowanie plików między maszynami, chat, książkę adresową, współdzielenie kontaktów, własne logo.
Aby uruchomić sesję zdalną, nie jest wymagana interwencja człowieka: możesz automatycznie aktywować Supremo podczas uruchamiania systemu Windows na zdalnym komputerze. Wszyscy abonenci planu mogą również dostosować interfejs oprogramowania, dodając własną markę lub logo i dystrybuować je wśród swoich klientów.
SupRemo to program do zdalnego dostępu, zdalnej pracy i zdalnej pomocy technicznej / zdalnego wsparcia. SupRemo wyróżnia się brakiem limitów urządzeń inicjujących połączenie i docelowych. SupRemo to kompletne i niedrogie oprogramowanie wieloplatformowe, które zapewnia dostęp do wszystkich urządzeń i gwarantuje szybką pomoc zdalną dla klientów.
SupRemo jest tak sprawne, że pracujesz na zdalnym komputerze niemal tak samo, jak na tym, na który patrzysz. Nie musisz mieć wiedzy informatycznej, Supremo jest ławy, wystarczy kilka kliknięć.
Zapomnij o wysokich cenach dojazdów i o fakturach za paliwo . Zamiast jechać daleko, połącz się ze swojego fotela. To wygodne i nowoczesne. Zarządzaj równoczesnymi połączeniami i wieloma wyświetlaczami, drukuj zdalnie, przesyłaj pliki w obu kierunkach. Pracuj tak, jakbyś był przed zdalnym komputerem z wydajnością i stabilnością.
Wybierz bezpieczne połączenia: przepływ danych jest szyfrowany silny algorytmem.
SupRemo jest produkowany we Włoszech (UE). Zapewnia najwyższe standardy bezpieczeństwa. SupRemo jest objęty prawodawstwem UE.
SupRemo pozwala na zdalne połączenie do: Windows, Mac OS, Linux, Android z : Windows, Mac OS, Linux, Android, iOS (iPhone, iPad).
Licencje SupRemo
Supremo Solo - gdy potrzebujesz tylko jednego równoczesnego połączenia do zdalnego dostępu / zdalnej pracy / zdalnego wsparcia.
Supremo Business z to 3 lub więcej równoczesnych połączeń, licencje te są często wykorzystywane wśród pracujących w grupie, w firmach, organizacjach publicznych, gminach, zapewniają największą możliwą ilość połączeń za najniższą cenę.
Supremo Professional to także 3 lub więcej równoczesnych połączeń, ale z dodatkową funkcjonalnością. Licencja Supremo Professional pozwala na:
- zdalny monitoring (RMM), tj. monitorowanie stanu komputerów, stan dysków, sprzętu, pamięci, oprogramowania, powiadomienia o zdarzeniach krytycznych, więcej.
- spersonalizowany instalator
- zdalną instalację klientów msi
- zdalne zarządzanie
- Kolejka pomocy, grupa pomocy
- rozliczanie czasu pomocy
Porównanie licencji Supremo.
| Supremo Solo | Supremo Business | Supremo Professional |
Ilość równoczesnych połączeń |
1 |
3 lub więcej |
3 lub więcej |
użytkownicy |
Bez ograniczeń |
Bez ograniczeń |
Bez ograniczeń |
źródłowe urządzenia |
Bez ograniczeń |
Bez ograniczeń |
Bez ograniczeń |
Zdalne urządzenia |
Bez ograniczeń |
Bez ograniczeń |
Bez ograniczeń |
Książka adresowa online |
Nieograniczona |
Nieograniczona |
Nieograniczona |
Dostęp nienadzorowany |
|
|
|
Wieloplatformowość |
|
|
|
Automatyczne aktualizacje |
|
|
|
Czat i przesyłanie plików |
|
|
|
Obsługa wielu monitorów |
|
|
|
Personalizacja (logo, kolory, dane kontaktowe) |
|
|
|
Spersonalizowany klient Supremo (Supremo PRO) |
|
|
|
Raporty korzystania |
|
|
|
Zdalny wydruk |
|
|
|
Funkcja skrótów klawiszowych |
|
|
|
Konfiguracja za pomocą wiersza poleceń |
|
|
|
Wsparcie urządzenia mobilnego |
|
|
|
Dostosowywanie haseł dostępu |
|
|
|
Ustawienie zasad dostępu |
|
|
|
Wsparcie techniczne |
|
|
|
Zaawansowane raporty |
|
|
|
Kolejka wsparcia |
|
|
|
Grupa wsparcia - kooperacja |
|
|
|
Automatyczna i masowa instalacja |
|
|
|
Kontrola wykorzystania licencji |
|
|
|
Zdalne zarządzanie |
|
|
|
Monitorowanie stanu urządzeń |
|
|
|
Zarządzanie użytkownikami |
|
|
|
Zdalne wsparcie fakturowania (Oblicz koszt sesji wsparcia wykonanych przez Ciebie lub Twoich operatorów. Ta funkcja obejmuje również automatyczne raporty i dane przydatne do rozliczeń ) |
|
|
|
|
Supremo Solo na rok |
Supremo Business na rok |
Supremo Professional na rok |
Inne edycje licencji Supremo:
z licencją Supremo na kwartał (3 miesiące):
TeamViewer licencja Premium zapewnia: do 15 użytkowników, 1 połączenie, do 300 zdalnych urządzeń . Wielu licencjonowanych użytkowników może zapoczątkować połączenia z urządzeniami; jedna sesja w tym samym czasie. Nieograniczona liczba urządzeń końcowych.