Sklep, sprzedaż i dystrybucja Oprogramowania - Import i rejestracja oprogramowania oraz licencji shareware
Oprogramowanie - sprzedaż i dystrybucja. Sklep z oprogramowaniem i licencjami na oprogramowanie.
Sprzedaż programów
  

Sklep

» Właściwości Obiektu (tutoriale Actionscript dla początkujących)
Moje Konto w sklepie  |  Promocje  |  Dystrybucja  |  Koszyk sklepu  |  Kontakt  | Wycena programu  |  O firmie  
Producenci oprogramowania
    Kategorie programów
    Dla programistówoprogramowanieSieci, SerweryprogramyDo zdalnego pulpituoprogramowanieProgramy do edycji pdfoprogramowanieProgramy graficzneprogramyProgramy antywirusoweprogramyOprogramowanie biuroweoprogramowanieOprogramowanie do zdjęćprogramyProgramy pocztoweprogramyBackup i archiwizacjaoprogramowanieOdzyskiwanie danychprogramyPartycjonowanie dyskuoprogramowanieDo nagrywania ekranuprogramyProgramy do edycji wideooprogramowanieProgramy muzyczneDiagramy i wykresyoprogramowanieProgramy do CADoprogramowanieProgramy statystyczneoprogramowanieOprogramowanie naukoweDiagnostyka i benchmarkoprogramowanieDo czyszczenia systemuprogramyDo odinstalowywaniaoprogramowanieMenadżery plikówprogramyDo synchronizacjioprogramowanieProgramy do map myślioprogramowanieDo odzyskiwania hasełProgramy dla Maca (Macintosha)Programy dla LinuxaProgramy dla iPhoneProgramy dla AndroidaProgramy dla iPadMicrosoft OfficeMicrosoft WindowsDo nagrywania Cd/DvdDo optymalizacji systemuoprogramowanieDo tworzenia stron wwwoprogramowanieInformatyka śledczaOprogramowanie do defragmentacjiprogramyOprogramowanie do ocrProgramy anti-malwareprogramyProgramy do animacjiprogramyProgramy do FtpoprogramowanieProgramy do e-learninguLicencje na fontyLicencje edukacyjneEaseusInne programyoprogramowanie
    Polecane programy w sprzedażywięcej
    IntelliJ IDEA Ultimate Commercial
    IntelliJ IDEA Ultimate Commercial
    cena za szt.: 3160,23zł (2569,29zł + VAT)
    3149,67zł (2560,71zł + VAT)

    Nowa roczna licencja IntelliJ IDEA komercyjna z możliwością pozostania przy wersji aktualnej na czas zakupu, nawet gdy subskrypcja wygaśnie.

    Promocje sklepuwięcej
    Supremo Business licencja na 3 lata
    Supremo Business licencja na 3 lata
    cena za szt.: 2817,30zł (2290,49zł + VAT)
    2535,57zł (2061,44zł + VAT)
    teraz cena licencji Supremo Business jest niższa o 10% w naszym sklepie

    SupRemo Business licencja na rok na 3 równoczesne połączenia lub więcej. SupRemo pozwala na szybki i łatwy zdalny dostęp, zdalne wsparcie i zdalne zarządzanie dla organizacji, firmy, administracji publicznej.

    Bestsellery sklepu
    01.Devart ODBC Driver for MySQL Desktop
    02.IntelliJ IDEA Ultimate Personal
    03.Anydesk Standard
    04.Nitro Pro licencja edukacyjna (academic)
    05.RAdmin
    06.EaseUS Data Recovery Wizard Pro
    07.PhpStorm Personal
    08.IntelliJ IDEA Ultimate Personal - License Upgrade / Renewal
    09.TeamViewer Business 1 rok
    10.Altova XMLSpy 2025 Professional
    11.Enterprise Architect Corporate
    12.Visual Paradigm for UML Modeler
    13.Navicat PostgreSQL Standard
    14.Aspose.Total for .NET
    15.PL/SQL Developer
    16.Adobe Creative Cloud
    17.Navicat for MySQL Standard
    Nowe oprogramowaniewięcej
    ADOBE Creative Cloud with Stock
    ADOBE Creative Cloud with Stock
    cena za szt.: 6804,57zł (5532,17zł + VAT)
    6736,53zł (5476,85zł + VAT)
    Licencja ADOBE Creative Cloud for teams All Apps with Stock (wszystkie aplikacje dla firm i organizacji + zasoby) firmy Adobe na rok dla Windows lub MacOS. Mu ...
    Inne ze sklepu
    Dystrybucja oprogramowania
    Sprzedaż oprogramowania
    Winrar
    Oprogramowanie sprzedaż
    Oprogramowanie
    Oprogramowanie sklep
    Dystrybutor oprogramowania
    Prtg
    PRTG Network Monitor
    Foxit
    Minitab
    Sklep z programami
    Monitorowanie sieci
    PRTG
    JetBrains
    Anydesk
    Axure
    Supremo
    IntelliJ IDEA
    Camtasia sklep
    Camtasia
    Aspose
    Software
    Adobe
    Altova distributor
    Devart
    Supremo
    Microsoft 365
    Visual Paradigm
    Dystrybutor Supremo
    Supremo - zdalny pulpit
    Teamviewer
    Supremo
    Nessus
    Supremo distributor
    PhpStorm
    Supremo Business
    Nitro Pro
    Licencje AnyDesk
    Licencje na oprogramowanie
    Linki

    Opis

    To jest samouczek krok po kroku demonstrujący, jak manipulować właściwościami obiektu tekstowego.

     

    Cel

    Ten tutorial używa wiele  Obiektów tekstowych w trybach Wprowadzanym i Dynamicznym i przedstawia właściwości obiektu:

    _x, _y

    _xscale, _yscale

    _width, _height

    _alpha

    _rotation

    _name

    _visible.

     

    Używa także  Zdarzeń obiektu on(press) stworzonych w poprzednim samouczku.

     

    plik .swi

    "Właściwości.swi"

     

     

    1. Załaduj plik  "przycisk1.swi" (menu Plik | Przykłady | Tutoriale). Utwórz tekst w trybie Wprowadzany nazwany Xin . (Zobacz Tutorial Kalkulator po więcej szczegółów). Zapisz plik, jako "Właściwości.swi".

    http://www.swish.pl/tutoriale/help/actionscript-dla-poczatkujacych-gen/scripttute6_1

     

    Wybierz justyfikację do prawej, Białe Tło, Czarna Ramka - opcja wygodna dla wprowadzania tekstu przez użytkownika.

     

    2. Utwórz inne obiekty tekstowe nazwane Yin, xscalein, yscalein, alphain, rotationin, visiblein. Możesz tworzyć nowe obiekty tekstowe za pomocą narzędzia Tekst, lub kopiowania i wklejania obiektu Xin i zmieniania jego nazwy.

    http://www.swish.pl/tutoriale/help/actionscript-dla-poczatkujacych-gen/scripttute6_2

     

    3. Dodaj statyczne tekstowe tytuły dla tekstów wprowadzanych i poukładaj, jak niżej. Może być łatwiej, jeśli włączysz  Przyciągaj do siatki

    http://www.swish.pl/tutoriale/help/actionscript-dla-poczatkujacych-gen/scripttute6_3

     

    4. Dodaj teksty w trybie Dynamicznym nazwij je heightout, widthout  i nameout. Dodaj obok korespondujące teksty statyczne zawierające opis pól.

     

    http://www.swish.pl/tutoriale/help/actionscript-dla-poczatkujacych-gen/scripttute6_4

    5. Użyj  Narzędzia Autokształt by narysować strzałkę AutoShape-Arrowi jak pokazano niżej. Możesz być zmuszony do ustawieia kursora myszy ponad ikonką narzędzia autokształt  autoi i przytrzymania lewego klawisza myszy by zobaczyć poszczególne autokształty. Po wybraniu autokształtu kliknij jeden raz w miejscu, gdzie ma się znaleźć. Nazwij obiekt "arrow" i kliknij opcję 'Cel' w panelu właściwości.

     

    http://www.swish.pl/tutoriale/help/actionscript-dla-poczatkujacych-gen/scripttute6_4a

     

     

    http://www.swish.pl/tutoriale/help/actionscript-dla-poczatkujacych-gen/scripttute6_5

     

     

    6. Wybierz kształt strzałki w 'panelu Konspekt' i przejdź do zakładki Skrypt i dodaj zdarzenie  onSelfEvent (load) dla kształtu strzałki. Użyjemy tej funkcji by zainicjalizować wartości obiektów Wprowadzanych i Dynamicznych.

     

    http://www.swish.pl/tutoriale/help/actionscript-dla-poczatkujacych-gen/scripttute6_6

     

     

    7. Dodaj deklarację  name=expr; wprowadź w funkcji  onSelfEvent (load) .

    http://www.swish.pl/tutoriale/help/actionscript-dla-poczatkujacych-gen/scripttute6_7

     

     

    Parametr 'Cel:' ustaw _parent.Xin z listy.

    Parametr 'Name:' wybierz Text | text z listy.

    Pozostaw operator jako =.

    Wpisz _x w pole Wyrażenie .

    Alternatywnie ustaw kursor myszy po prawej stronie znaku równania w edytorze skryptu i kliknij prawym przyciskiem myszy. Wybierz właściwość _x z menu kontekstowego  Obiekt | Obiekt docelowy | Właściwości | _x .

     

    http://www.swish.pl/tutoriale/help/actionscript-dla-poczatkujacych-gen/scripttute6_8

     

    Wynikowa funkcja powinna wyglądać, jak niżej:

    http://www.swish.pl/tutoriale/help/actionscript-dla-poczatkujacych-gen/scripttute6_9

     

     

    8. W analogiczny sposób, rozbuduj funkcję onLoad, tak by zawierała następującą treść:

     

    _parent.Xin.text = _x;

    _parent.Yin.text = _y;

    _parent.xscalein.text = _xscale;

    _parent.yscalein.text = _yscale;

    _parent.alphain.text = _alpha;

    _parent.rotationin.text = _rotation;

    _parent.visiblein.text = _visible;

    _parent.heightout.text = _height;

    _parent.widthout.text = _width;

    _parent.nameout.text = _name;

     

    Nota:

    Może być łatwiej wprowadzić skopiować linijkę kodu za pomocą Kopiuj, następnie użyć Wklej i przedytować tekst

     

    10. Dodaj następujący kod do zdarzenia on (press) przycisku 'b1':

     

    arrow._X = Xin.text;

    arrow._Y = Yin.text;

    arrow._xscale = xscalein.text;

    arrow._yscale = yscalein.text;

    arrow._rotation = rotationin.text;

    arrow._alpha = alphain.text;

    arrow._visible = visiblein.text;

     

    Zrób to poprzez wybranie przycisku 'b1' w panelu 'Konspekt'.

     

    Funkcja on (press) powinna wyglądać, jak niżej:

     

     

    http://www.swish.pl/tutoriale/help/actionscript-dla-poczatkujacych-gen/scripttute6_10

     

    Gdy ta funkcja będzie wykonywana właściwości strzałki będą odświeżone z nowymi otrzymanymi z tekstów wprowadzanych

     

    11. Wybierz zakładkę 'Obszar Roboczy' i kliknij 'Odtwarzaj'. Początkowe właściwości strzałki powinny być wyświetlone.

    http://www.swish.pl/tutoriale/help/actionscript-dla-poczatkujacych-gen/scripttute6_11

     

    Możesz zmienić X, Y, xscale, yscale, rotation i visible. Gdy je zmodyfikujesz wciśnij przycisk "= " button, by strzałka ze zmienionymi właściwościami była wyświetlona.

     

    http://www.swish.pl/tutoriale/help/actionscript-dla-poczatkujacych-gen/scripttute6_12

     

    Nota: Gdy zmodyfikujesz "visible" na "0" (zero), to strzałka zostanie schowana.

     

     

    Analiza

    Te przykład demonstruje różne właściwości, które są związane z   Obiektem skryptu.

     

    Funkcja zdarzenia strzałki  onSelfEvent (load) jest używana by ustawić Wprowadzane i Dynamiczne teksty początkowymi wartościami . Właściwości strzałki _X, _Y, _xscale, _yscale, _alpha, _rotation i _visible mogą być zmienione poprzez modyfikację powiązanych pól Wprowadzanych i następnie kliknięcie na przycisk. Funkcja obsługi zdarzeń przycisku  on (press) jest używana by przepisać wartości z obiektów Wprowadzanych do obiektu strzałki.

     

    Nota: Zmiana właściwości _xscale i _yscale zmieni także właściwości _height i _width. Nie będzie widać zmiany tych parametrów, gdyż _height i _width są tylko czytane, gdy strzałka jest ładowana.

    Powiązane tematy: Flash,Action script dla początkujących Strona główna sklepu
    Koszyk sklepuwięcej
    ...jest pusty
    Szukanie programu
     
    szukaj oprogramowania
     Wyszukiwanie Zaawansowane
    Informacje
    Promocje sklepuwięcej
    Altova MissionKit 2025 Enterprise  + 2 lata SMP
    Altova MissionKit 2025 Enterprise + 2 lata SMP
    cena za szt.: 11285,02zł (9174,81zł + VAT)
    11172,16zł (9083,06zł + VAT)
    Pakiet Altova MissionKit Enterprise zawiera oprogramowanie do inteligentnego tworzenia aplikacji, oprogramowanie do zarządzania danymi i modelowania za 50% ic ...
    Licencje na raty

    Oprogramowanie

    Sklep

    tel. 22 763 08 74


    (c) Copyright by Dreamsoft 2025. Wszelkie prawa do publikowanej treści zastrzeżone. Nasz sklep z oprogramowaniem wykorzystuje pliki Cookies do sprzedaży oprogramowania: polityka prywatności. Zamówienia są realizowane w oparciu o regulamin sklepu.