Producenci oprogramowania |
|
Kategorie programów |
Polecane programy w sprzedaży![]() |
|
Promocje sklepu![]() |
|
Bestsellery sklepu |
|
Nowe oprogramowanie![]() |
|
Inne ze sklepu |
|
|
||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||
Opis To jest samouczek krok po kroku demonstrujący, jak manipulować właściwościami obiektu tekstowego.
Cel Ten tutorial używa wiele Obiektów tekstowych w trybach Wprowadzanym i Dynamicznym i przedstawia właściwości obiektu: _x, _y _xscale, _yscale _width, _height _alpha _rotation _name _visible.
Używa także Zdarzeń obiektu on(press) stworzonych w poprzednim samouczku.
plik .swi "Właściwości.swi"
Wybierz justyfikację do prawej, Białe Tło, Czarna Ramka - opcja wygodna dla wprowadzania tekstu przez użytkownika.
Parametr 'Cel:' ustaw _parent.Xin z listy. Parametr 'Name:' wybierz Text | text z listy. Pozostaw operator jako =. Wpisz _x w pole Wyrażenie . Alternatywnie ustaw kursor myszy po prawej stronie znaku równania w edytorze skryptu i kliknij prawym przyciskiem myszy. Wybierz właściwość _x z menu kontekstowego Obiekt | Obiekt docelowy | Właściwości | _x .
Wynikowa funkcja powinna wyglądać, jak niżej:
_parent.Xin.text = _x; _parent.Yin.text = _y; _parent.xscalein.text = _xscale; _parent.yscalein.text = _yscale; _parent.alphain.text = _alpha; _parent.rotationin.text = _rotation; _parent.visiblein.text = _visible; _parent.heightout.text = _height; _parent.widthout.text = _width; _parent.nameout.text = _name;
Nota: Może być łatwiej wprowadzić skopiować linijkę kodu za pomocą Kopiuj, następnie użyć Wklej i przedytować tekst
arrow._X = Xin.text; arrow._Y = Yin.text; arrow._xscale = xscalein.text; arrow._yscale = yscalein.text; arrow._rotation = rotationin.text; arrow._alpha = alphain.text; arrow._visible = visiblein.text;
Zrób to poprzez wybranie przycisku 'b1' w panelu 'Konspekt'.
Funkcja on (press) powinna wyglądać, jak niżej:
Gdy ta funkcja będzie wykonywana właściwości strzałki będą odświeżone z nowymi otrzymanymi z tekstów wprowadzanych
Możesz zmienić X, Y, xscale, yscale, rotation i visible. Gdy je zmodyfikujesz wciśnij przycisk "= " button, by strzałka ze zmienionymi właściwościami była wyświetlona.
Nota: Gdy zmodyfikujesz "visible" na "0" (zero), to strzałka zostanie schowana.
Analiza Te przykład demonstruje różne właściwości, które są związane z Obiektem skryptu.
Funkcja zdarzenia strzałki onSelfEvent (load) jest używana by ustawić Wprowadzane i Dynamiczne teksty początkowymi wartościami . Właściwości strzałki _X, _Y, _xscale, _yscale, _alpha, _rotation i _visible mogą być zmienione poprzez modyfikację powiązanych pól Wprowadzanych i następnie kliknięcie na przycisk. Funkcja obsługi zdarzeń przycisku on (press) jest używana by przepisać wartości z obiektów Wprowadzanych do obiektu strzałki.
Nota: Zmiana właściwości _xscale i _yscale zmieni także właściwości _height i _width. Nie będzie widać zmiany tych parametrów, gdyż _height i _width są tylko czytane, gdy strzałka jest ładowana. |
||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||
|
Koszyk sklepu![]() |
|
Szukanie programu |
|
Informacje |
|
Promocje sklepu![]() |
|
Licencje na raty |
|
tel. 22 763 08 74
poniedziałek, 28 kwietnia 2025 |
Dystrybucja oprogramowania•Sprzedaż oprogramowania•Sklepz programami •Rejestracja oprogramowania•Licencje shareware•Prtg |
83478125 wywołań od założenia |
(c) Copyright by Dreamsoft 2025. Wszelkie prawa do publikowanej treści zastrzeżone. Nasz sklep z oprogramowaniem wykorzystuje pliki Cookies do sprzedaży oprogramowania: polityka prywatności. Zamówienia są realizowane w oparciu o regulamin sklepu. |
Nowa roczna licencja IntelliJ IDEA komercyjna z możliwością pozostania przy wersji aktualnej na czas zakupu, nawet gdy subskrypcja wygaśnie.