Supremo to łatwy, szybki i bezpieczny zdalny dostęp do pulpitu innego komputera lub telefonu. Zdalna praca i zdalne wsparcie pracowników i klientów to główne zastosowania Supremo . Oprócz tego, edycja PRO oferuje zdalne zarządzenie kondycją komputerów i ich oprogramowania.
Łatwość
Supremo jest prosty, wystarczy kilka kliknięć, by uzyskać zdalny dostęp. Supremo nie wymaga instalacji, konfiguracji, wystarczy uruchomić pobrany program.
Funkcjonalność
Supremo jest tak sprawne, że pracujesz na zdalnym komputerze niemal tak samo, jak na tym, na który patrzysz, nie ponosząc kosztu dojazdu i tracąc czasu. Nie musisz mieć wiedzy informatycznej. Żadne zmiany w zaporach sieciowych i ruterach nie są potrzebne. Nie trzeba także posiadać globalnego IP.
Supremo pozwala na zdalny wydruk, integrację schowka,kopiowanie plików między maszynami,chat, książkę adresową, współdzielenie kontaktów.
Zarządzaj równoczesnymi połączeniami i wieloma wyświetlaczami, drukuj zdalnie, przesyłaj pliki w obu kierunkach. Pracuj tak, jakbyś był przed zdalnym komputerem z wydajnością i stabilnością.
Możliwość zastosowania własnych kolorów i marki na ekranie programu.
Supremo wyróżnia się nielimitowaną ilością urządzeń źródłowych i docelowych oraz nielimitowaną ilością użytkowników i najlepszym możliwym stosunkiem ceny do zapewnianych funkcji.
Bezpieczeństwo
Supremo zapewnia pełne bezpieczeństwo połączenia. Przepływ danych w Supremo jest szyfrowany silnym algorytmem.
Supremo jest produkowany Uni Europejskiej (Włochy) i jest objęty prawodawstwem wspólnotowym.
Wieloplatformowość i wsparcie dla urządzeń mobilnych
Supremo pozwala na zdalne połączenie do: Windows, Mac OS, Linux, Android, z: Windows, Mac OS, Linux, Android, iOS (iPhone, iPad).
Przyjazna polityka cenowa Supremo
Supremo Solo to bardzo korzystne rozwiązanie pojedynczych osób, zaś Business i Pro z aż trzema lub więcej równoczesnymi połączeniami to idealne rozwiązanie dla organizacji. Brak ograniczeń urządzeń inicjujących połączenie i docelowych.
Supremo Professional zapewnia dodatkową funkcjonalność: kolejkę pomocy, grupę pomocy rozliczanie czasu pomocy, zdalny monitoring i zarządzanie komputerami, serwerami, telefonami, zdalne wdrożenie MSI...
Obsługujesz inne podmioty ?
Czy masz już inne rozwiązanie zdalnego dostępu ? Czy rachunki za niego nie są za wysokie ? Supremo odciąży budżet. Żaden inny program zdalnego dostępu nie jest potrzebny. Zacznij liczyć. Policz ile kosztują 2 i więcej połączeń twojego obecnego programu i porównaj go z Supremo. Nawet jeśli chodzi tylko o jedno połączenie, w każdym scenariuszu obniżysz koszty. Czy wiesz że ? Supremo Business zawiera 3 równoczesne połączenia i kosztuje mniej niż konkurencyjny produkt z 1 połączeniem ?
Rodzaje licencji Supremo:
- Supremo Solo - gdy potrzebujesz tylko jednego równoczesnego połączenia do zdalnego dostępu / zdalnej pracy / zdalnego wsparcia.
- Supremo Business to 3 lub więcej równoczesnych połączeń, licencje te są często wykorzystywane wśród pracujących w grupie, w firmach, organizacjach publicznych, gminach, zapewniają największą możliwą ilość połączeń za najniższą cenę.
- Supremo Professional to także 3 lub więcej równoczesnych połączeń, ale z dodatkową funkcjonalnością. Licencja Supremo Professional pozwala na:
- zdalny monitoring (RMM), tj. monitorowanie stanu komputerów, stan dysków, sprzętu, pamięci, oprogramowania, powiadomienia o zdarzeniach krytycznych, więcej.
- spersonalizowany instalator
- zdalną instalację klientów msi
- zdalne zarządzanie
- Kolejka pomocy, grupa pomocy
- rozliczanie czasu pomocy
Zdalne zarządzanie i zdalny monitoring sprzętu i oprogramowania
Monitoring zdalnych komputerów PC i Mac teraz jest ławy i tani dzięki Supremo Professional. Automatycznie możesz otrzymywać raporty na temat działania zdalnych masz daleko od miejsca, w którym się znajdujesz. Możesz zdalnie zarządzać cyklem ich życia, poznać zainstalowane oprogramowanie i sprzęt. Ustawiać jaka skala problemów będzie zgłaszana automatem. Więcej ...
Mniej pracy to więcej wolnego czasu
Można zintegrować swoje oprogramowanie z Supremo Professional za pomocą inteligentnego i bezpiecznego rozwiązania RestApi.
Supremo to coś więcej niż zdalny dostęp: zlicza także godziny spędzone na wsparciu zdalnym, pozwalając na łatwe rozliczenie z zamawiającym. Zobacz Supremo Professional w poniższej tabeli prównującej funkcje Supremo.
Aby uruchomić sesję zdalną, nie jest wymagana interwencja człowieka: możesz automatycznie aktywować Supremo podczas uruchamiania systemu Windows na zdalnym komputerze. Wszyscy abonenci planu mogą również dostosować interfejs oprogramowania, dodając własną markę lub logo i dystrybuować je wśród swoich klientów.
Pobierz wersję testową Supremo.
Porównanie licencji Supremo:
| Supremo Solo | Supremo Business | Supremo Professional |
Ilość równoczesnych połączeń |
1 |
3 lub więcej |
3 lub więcej |
Ilość użytkowników |
Nieograniczona |
Nieograniczona |
Nieograniczona |
Ilość urządzeń inicjujących połączenie |
Nieograniczona |
Nieograniczona |
Nieograniczona |
Ilość urządzeń zdalnych |
Nieograniczona |
Nieograniczona |
Nieograniczona |
Książka adresowa online |
Nieograniczona |
Nieograniczona |
Nieograniczona |
Dostęp nienadzorowany |
|
|
|
Wieloplatformowość |
|
|
|
Automatyczne aktualizacje |
|
|
|
Czat i przesyłanie plików |
|
|
|
Obsługa wielu monitorów |
|
|
|
Personalizacja (logo, kolory, dane kontaktowe) |
|
|
|
Raporty korzystania |
|
|
|
Zdalny wydruk |
|
|
|
Funkcja skrótów klawiszowych |
|
|
|
Konfiguracja za pomocą wiersza poleceń |
|
|
|
Wsparcie urządzenia mobilnego |
|
|
|
Dostosowywanie haseł dostępu |
|
|
|
Ustawienie zasad dostępu |
|
|
|
Wsparcie techniczne |
|
|
|
Spersonalizowany klient Supremo (Supremo PRO) |
|
|
|
Zaawansowane raporty |
|
|
|
Kolejka wsparcia |
|
|
|
Grupa wsparcia - kooperacja |
|
|
|
Automatyczna i masowa instalacja |
|
|
|
Kontrola wykorzystania licencji |
|
|
|
Zdalne zarządzanie |
|
|
|
Monitorowanie stanu urządzeń |
|
|
|
Zarządzanie użytkownikami |
|
|
|
Zdalne wsparcie fakturowania (Oblicz koszt sesji wsparcia wykonanych przez Ciebie lub Twoich operatorów. Ta funkcja obejmuje również automatyczne raporty i dane przydatne do rozliczeń ) |
|
|
|
|
Supremo Solo na rok |
Supremo Business na rok |
Supremo Professional na rok |
Licencje Supremo na 3 miesiące:
Zdalne zarządzanie i monitoring
Czy można zdalnie przeglądać informacje o urządzeniu i monitorować krytyczne problemy z wydajnością lub bezpieczeństwem?
Tak, dzięki Zdalnemu Zarządzaniu dostępnemu w Supremo Professional możesz zdalnie przeglądać, w dowolnym czasie i czasie rzeczywistym, wszystkie informacje związane z urządzeniami Twoimi lub Twoich klientów (sprzęt, oprogramowanie, sieci itp.), sprawdzać ich stan zdrowia status za pomocą specjalnych wskaźników i otrzymuj spersonalizowane powiadomienia, gdy pojawią się problemy. więcej o zdalnym zarządzaniu
Aspose Total for JAVA jest pełnym zestawem komponentów Aspose dla JAVA.